Logo Tasarımı

Logo günümüzde şirketlerin, toplulukların ve etkinliklerin olmazsa olmazlarından ve onları temsil etmekte kullanılan görsel bir kimlik aracıdır.

Bu grafik sayesinde kurumsal kimliklerini ortaya koyabilirler, idelojilerini yansıtabilirler, iletişimi kolaylaştırabilirler. Şirketler için markalaşma süreci önemlidir ve logoga bunun bir parçasıdır.Burada önemli olan tasarlanan logonun özgün olmasıdır, yani şirketiniz için, sadece size özel olmasıdır.Bunun yanısıra logo anlaşılabilir ve görsel olarak hafızada kalıcı bir şey olmalıdır, insanlar daha sonra bu grafiği nerede görürse görsün hemen size ait olduğunu anlamalıdır.

Bir logo tasarımı oluşturmada yapılan büyük yanlışlardan birisi ise güzel bir görsel oluşturma konusu üzerinde gereğinden fazla durulması ve asıl amaçdan farkında olmadan yada kasten uzaklaşmak. Hazırlanan bu tarz logo tasarımları ne bir marka geliştirme sürecinde nede iletişim kurma konusunda faydalı bir pozisyonda bulunamıyorlar.

Bir Logoda Aranacak Özellikler Nelerdir?

  • Logo Tasarımında Sadelik;
    Bütün başarılı logoların en önemli ortak özellikleri sadelikleridir. İnsanları sade ve basit tasarımlar çeker çünkü verilmek isteneni kolayca anlayıp anımsayabilirler. Logo mutlaka yapıldıktan sonra kişiye akılda kalıcı bir yankı uyandırmalıdır.Logo temsil ettiği kurumun,markanın veya sitenin özelliklerine ve amacına uygun olmalıdır.
  • Logo Tasarımında Oranlar;
    Logo kullanılacağı her alanda farklı ebatlarda kullanılacağından her ebatta iyi görünecek oranlara sahip olmalıdır.
  • Logo Tasarımında Renkler;
    Logolar olabildiğince sade ve yalın şekilde tasarlanmalıdır. Çok az üçten fazla renk kullanılan iyi logo vardır. Az renk kullanılması uygulama maliyetlerini de düşüreceğinden sürekli avantaj sağlar. En iyi bilinen logolar genellikle bir veya iki renk olarak tasarlanmışlardır.
  • Logo Tasarımında Yazı Karakterleri;
    Logo yaparken çok çeşitli yazı karakter ve stil kullanılabilir. Logo şekille ve yazı ile birlikte bir arada da kullanılabilir.
  • Yapılan Logo Tasarımlarında Teslim edilecek dosya formatları aşağıdaki gibidir.
    PDF / TİFF / JPEG / GİF
Logo tasarımı, kartvizit tasarımı, kurumsal kimlik çalışmaları, kurumsal logo çalışmaları, logo, web tasarım arz talep

Paylaş:    
Uysal DOĞAN Freelance Yazılım Uzmanı

Uzun yıllardır yazılım sektöründeyim, bu süre içerisinde gerek web tabanlı gerekse masaüstü programlama alanında çok çeşitli projeler geliştirdim. Freelance çalışıyorum, gerektiğinde ekibimle destek verebiliyorum.İşimi severek yapıyorum, deneyimlerim kitap, defter veya derslerden ibaret değildir.Projeleriniz ile ilgili profesyonel destek almak isterseniz iletişim bölümünde bulunan bilgiler vasıtası ile bana ulaşabilirsiniz.

DİĞER SAYFALAR

Satılık alan adı

Alan adı veya diğer adı ile domain bir firmanın dijital ortamda vitrinine verdiği isimdir, malesef bazı firma ve kişilerin bulunduğu sektör ile kullanmış oldukları alan adları uyumsuz olmaktadır, bu da müşteri ve hitap edilmesi planlanan kitle tarafından p...

Detay


Neden web yazılım?

Web yazılım, çünkü istediğiniz zaman, istediğiniz yerden ulaşabileceğiniz, sadece internetin olmasının yeterli olacağı bir sistemdir,bu sistemi tercih etme sebebi gerçekten azımsanmayacak kadar fazladır, firma veya şirketiniz için web tasarım ve yazılım yö...

Detay


Kurumsal web tasarımı

Kurumsal web sitesi, şirketin dijital ortamdaki vitrinidir ve şirketi en iyi şekilde yansıtmak zorundadır, malesef günümüzde çoğu şirket özgünlükten uzak bir yol izleyerek, herşeyi hazır kullanma yolundalar ve kâr ediyoruz zannederek zarar etmektedir...

Detay


RtD Arama Motoru Optimizasyonu

Arama motoru optimizasyonu (Seo) Google'da üst sıralarda çıkmak için web sitelerine uygulanan bir çalışmadır.Aslında çalışmalar grubudur da denilebilir çünkü seo tek çalışma ile yapılan ve hemen tepki veren bir işlem değildir. Arama motoru optimizas...

Detay


Satış gücü otomasyonu - SFA

Satış gücü otomasyonu (SFA) satış süreçlerini hızlandırarak satış hedeflerini gerçekleştirmeyi sağlamak amacıyla yönetilen bilgi sistemidir.Satış ekibi daha değerli bilgi ile güçlendirilerek satış etkilerinin güçlendirilmesi hedeflenir. Hızlı ve doğru bilg...

Detay


Mrp nedir?

MRP (Material Requirement Planning) dilimize Malzeme İhtiyaç Planlaması olarak geçmiş olan bir yöntem ismidir.   MRP yöntemi, ürün ağacı, stok mevcutları, satınalma sisteminde bulunan açık siparişler ve ana imalat planında üretim talimatlarını (tahm...

Detay


  Kısaca
Homeofis çalışıyorum ancak gerektiğinde Türkiye sınırları içerisinde herhangi bir yerde projenize destek verebilirim.

Projenizle ilgili profesyonel hizmet almak istiyorsanız benimle iletişim bölümünde bulunan bilgiler aracılığı ile veya iletişim formu ile bağlantı kurabilirsiniz.
  Facebook